26 Eylül 2015 Cumartesi

Linkedin Giriş Hatası

Sosyal ağların en çok kullanılanı facebook olduğu gibi iş ağının da en çok kullanılanı Linkedin'dir. Sektörünüzdeki kişileri, çalışma arkadaşlarınızı , firmaları bularak birçok bilgi edinebilirsiniz. Dünya üzerinde bir çok kullanıcısı olan bu sitenin geçen gün dikkatimi çeken bir hatasını paylaşmak istiyorum.

Daha önce hiç giriş yapmamış gibi https://www.linkedin.com adresinden giriş yapalım.



Hiç bir sıkıntı yok. Hesabımıza düzgün olarak giriş yaptık.


Yukarıda belirttiğim linkle aynı sekmeyi açtığımızda sorun olmadan sayfa açılacaktır. Peki https://tr.linkedin.com adresinden girmek istediğimizde ne olacak bir de ona bakalım. Şu ana kadar hiç çıkış yapmadığımızı hatırlatmak istiyorum. 


Aslında ilk bakışta hiç bir sorun yok gibi görünüyor ama ben gelen şifreyi hatalı olarak girdiğimde sonucu gerçekten enteresan.


Gördüğünüz gibi ekranın ortasında bana kırmızı harflerle şifremin hatalı olduğunu söylüyor. Ama sağ üst köşede dikkatinizi çekecektir hesabıma giriş yapabildim. Peki gerçekten hesabıma bu şekilde ulaşabiliyor muyum diye denemek için sağ üst köşedeki bilgilerimden deneme yapıyorum. 


Fotoğrafıma tıkladığım anda gördüğünüz gibi profil sayfama yönlendirildim. Demek ki arkadaşlar cookieleri düzgün bir şekilde yönetememişler :( Sizde girdiğiniz sayfalarda böyle eksiklik ve hatalar olup olmadığına dikkat edin. Bu çok büyük bir hata olmayabilir ama girdiğiniz her sitenin sizin hayatınızı karartmayacağının garantisi yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder